? ??????????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Lo
g in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste t BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, December 12, 2008

~PERTAMA KALI PERGI FUNFAIR~DEKAT GENTING~

r**ASSALAMUALIKUM**


Hai semua....saya mahu cerita pasal saya kat funfair.....



mase hari jumaat, keluarga saya dan saudara saya pergi kat funfair....best~!



mula-mula saya naik spinner...takut tapi best... :)



saya suka main rollercoaster.tp saya takut...



masa saya beratur nk naik spinner,,mase tuh hujan...tempat beratur tu takde payung...





patu orang cina india naik spinner...saya pon rase ade air kat pipi saya tengok2 hujan kasut...



faham x


patuh saya naik tea cup ribena....kalau nk naik kena duduk dalam cawan...dalam cawan tu ade tempat nk pusing kan cawan tu...




alak dan kamil suka pusing cawan tu...patu bila dah habis main tea cup ribena,,, alak dan kamil nk termuntah...patu dorang pergi beli asam... :)




patu selepas kite main tea cup ribena saya pergi tengok clown show.....dia buat magic....best~!



selepas kite tengok clown show kite pergi kat dinousaur island....best juga kat situ ade biawak dan macam2....... :)



patuh abang arip dan kamil dan alak pergi main yang paling tinggi sekali..




saya x tahu nama aper bende tuh....selepas tuh kite naik banyak sangat saya dah lupa ape kite main... :)



selepas dah pukul 5.00 saya nak balik...sebelum kite nak balik,,kite semua picnic kat tepi jalan...best..ade ayam goreng,nasi putih dan sambal ikan bilis...selepas picnic kite gi masjid nk solat....

ini kite,tengah naik boating....best~!




ini alak....haha tengah bawa kereta sempat nak ambik gambar.... :) abg arip tukang bawa kereta..mase ni kite tengah nk naik bukit..... :)
ni ah nk tanya polis mana jalan nk gi funfair,,sempat lagi mik gambar...nih geng lelaki.... wasap bro.....haha... :D sengaja jer..... :)

ni tempat....entahlah tk tau lerw.... :)
ini achir....sedapnya jilat sudu....nk ikutlah achir.... haha :D


THE END



OK SALAM

11 comments:

hasifzizan said...

main hujan kat genting yer??? nape tak pakai baju sejuk or baju hujan??? kan dah demam!!!! tulah, abng cakap tak nak dengar... kan dah susah.... sian kakak demam.... nurteh jage kakak yer

~Shiraiishi~ said...

salam....haha abg hasif nih....x tau ler hujan...lagipon saya punya jaket tengah basuh... :)nnti abg hasif dtg ek kat genting.... :)
skrg dia dh sihat.... :) bestler camtu...

nnti abg hasif naik yang paling tinggi sekali tuh....mesti muntah punya....haha :)

ok salam

^_^

Nurfatmah Nabilah Kamarulzaman said...

hehehe..

amboi... mantap cerit cik adik yer..

best2,, sejuk2 smpai menggigil.. nak cakap pun kluar asap, kabus2..

oklah, thanx yer sbb cerita pasal nie.. salam~~ :)

~Shiraiishi~ said...

haha....nih nurteh dah nk demam jangkit ngan kak azah....:)

yer sejuk@ best...mcm aircond....

ok wsalam kak nabila.......... :)

Muhammad Fattah said...

eerrkk..!! nurteh..!!x elok lah cakap orang india ngan orang cina sajer..padahal ramai jer melayu yang hujan air kaki tuh..

hehe..ehh..luper nak beri salam memuler tuh..hehe..

salam..~~
:]:):P:O:o:0 ...!!~~

Muhammad Fattah said...

~~*** orang melayu naekk spinner tuh..air hujan kaki diorang pown ader.. (takut awak x paham ape fattah cakap tadi..hehe..) ***~~

okay lah..salam..

Anonymous said...

AIR KAKI!!!!!YUKSZZ

~Shiraiishi~ said...

salam....yukzzz.....haha ok salam...

Anonymous said...

eh cik adik oiyy..

gambar alak, kamil and sume2 tuh spe yg amik??

kakak azah juge tauu~~

yg tempat ade tembok tu,, pintu masuk ke genting highlands..

erm.......
gambar haikal and abang arip naik bnde tinggi gunung tu kat mne aah? ke video je?

:D

Muhammad Fattah said...

acher comel gigil2

~Shiraiishi~ said...

hello.... anybody there????