? ??????????????????????????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Lo
g in to your Blogger account and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste t BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, November 21, 2008

~MaKaN dI lUaR~

^_^
*ASSALAMUALIKUM*
Hai hari ini saya mahu cerita tentang saya makan di luar...................
Saya dan keluarga saya makan dekat seafood terminal pada hari sabtu.......... best tau~!
saya makan kat situ kenyang....... dah la ade penyanyi... :)
dekat situkan ade ikan terbang,, ikan bakar dan banyak2 lagi.......
saya dtg kadang2 saya x makan sangat sbb saya mahu bakarkan makanan2..... :)
lagipun saya suka makan kat situ sbb makanan dia sedap dan air dia free je......
kalau nak makan kat situ,,,,anta/anti pergi kat Bukit Antarabangsa......awak gi kat antarabangsa awak ade nmpk kedai al-kaahfah.....nnti awak masuk kat dalam lagi....nnti nampak kedai terminal seafood....
kite penah nyanyi kat situ,,,kite nyanyi lagu 'Happy Birthday',,,sbb saudara kite punya birthday....... ^_^
kalau anta/anti pergi kat situ,,best~!

dekat situlah saya mandi kolam...hahaha :)

haha best juga mandi kat situ...
ok2 salam ^_^

2 comments:

Mohd Fahrulradzi said...

cik batrisya,., kiter pon dah makanlah kat ctuh,., hahaha,., makanan die mmg sedap,., tp, kalau makan bebanyak nanti,., gemuk~!! lalala~~,., tapi kalau makan banyak2 lepastuh comel, oklah,.,lalala~~

:].,., salam,.,

~Shiraiishi~ said...

ish3...salam

apelah cik fahrul nih tadi maasa hari isnin cik fahrul gi takhfiz ke??????

lalala~~~

ok salam and bubye